inte alltid lätt

Det är inte alltid lätt, ibland måste jag få tycka att det är svårt. Jag menar jag har hand om en annan liten människas liv, det är läskigt! Jag oroar mig ganska ofta för att jag kanske ska ha gjort något fel, tänk om jag gör något fel? Typ äter något som inte alls är bra och så blir det helt konstigt? Tänk om jag råkar vända mig över på mage när jag sover? är det bra? Massa sånt hela tiden är det! och jag tänker vara orolig, för jag tror arr det får mig att vara bättre, att bli mer redo. Allt är bara en förberedning tills jag får mitt barn och ska ta hand om det på riktigt.

Döm mig inte, jag säger inte att jag ångrar mig. Jag säger bara att det är så mycket som kan bli fel och jag oroar mig över att göra fel. Men det kommer bli bra! Allt kommer att lösa sig! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3<3<3

2011-01-25 @ 20:19:17
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0