Häftigt

Helt otroligt häftigt! Jag var på ultraljud igår. Jag fick se min bebis för första gången! Helt otroligt det är en riktig levande människa. Allt såg bra ut blev jag tillsagd. Jag såg hela min  bebis! Så otroligt. Vet ni jag fick se när liten viftade med alla fingrar på sin vänstra hand. Det var nog det mest fascinerande faktiskt. Jag såg hjärtat med. Det är en cm stort. Men man kunde se klaffarna o allt. Jag fick se hjärnan med o då såg jag till och med lillhjärnan. Hur tufft är inte det? :) min lilla fina bebis som växer och mår bra i min mage. Jag kommer få världens finaste bebis, så det så :)

Egentligen finns det inga ord att beskriva hur otroligt stort det var, så därför denna kortfattade glädje, min bebis. Min egna lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0