DÖTRÖTT

Var ju på övernattning så har sovit ungefär hela kvällen hemma sen xD Tänkte uppdatera lite nu och sen kolla på film. Till filmen ska jag ha milkshake, dock har jag aldrig gjort detta förut så får se hur det går, har hittat ett recept som jag lägger upp sen om det blir bra ;)

Övernattningen var grymt rolig och lagom chill. Det var lite singstar och lite spökhistorier och sådant. MYS MYS <3

Juste eftersom att ingen verka vilja ha en tävlig så struntar jag helt enkelt i det.

På söndag kommer dock en nyhet på min blogg, måste ju göra lite nytt ibland ;)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

(sv:) Men du vet ju redan att jag finns här för dig i alla lägen!! <3<3

2011-01-06 @ 19:47:37
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0