Hemma igen

Nu har jag jobbat. Det var trevligt :) Dock känner jag mig ganska trött nu men det är väl smällar jag får ta. Känns skönt att det är ledigt nu nästa vecka. Så ska inte jobba förrän om två veckor. Jag kom på en sak, nästa lördag är det exakt 3 månader till lillplutt är beräknad. SHIT vad tiden går fort. Hur ska jag hinna med allt? Eller vadå allt?
Jag måste städa, fixa bilbarnstol och kläder. Det är det akuta jag måste göra, sen kan det ju sitta fint med en säng oxå så bebis kan sova själv på natten med ;) En bärsele är nog bra att ha med. Men sen känns det ju ganska lugnt, eller jo jag måste ju se till att hänga med i skolan oxå så klart haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0