Om igår

Okej, nu ska jag berätta en grej, en grej som egentligen hade kunnat gå riktigt otroligt jävla illa faktiskt. Som tur var gjorde det inte de. Jag svimmade igår, med hugo i famnen. Skulle lyfta ur Hugo ur hans gåstol, kände mig yr, gick mot stolen och vaknar upp på golvet. Känslan att vakna upp på golvet och först inte fatta ett dugg, sen kopplas hörseln på och jag hör hugo ligga och skrika. Innan jag kan resa på mig och ta upp Hugo måste kroppen vakna. Hela uppvaknandet tog säkert bara 30 sekunder eller något men det kändes som en hel jävla evighet innan jag kunde ta upp och trösta mitt barn. Åkte in till akuten, hade bara hugo i tankarna, när vi kom fram kom vi på att jag kanske borde kollas med, (inte haft en tanke på innan) Hugo blev kollad ganska omgående och allt var bra med honom, himla tur! Han hade lite röda märken i pannan, men ingen hjärnskakning eller något annat! <3 Sen var det min tur att bli kollad och allt såg bra ut där med, inget som var fel. Hade alltså antagligen "bara" ett blodtrycksfall.
Detta är det absolut hemskaste jag har varit med om faktiskt, tänk om jag hade trillat på Hugo? vad hade hänt då? Vi båda låg på mage på köksgolvet, vi båda slog i pannan. Hugo låg bredvid mig. Undra om jag i fallet fick bort hugo från mig eller vad som hände? Allt jag kan göra är att spekulera, men han mår bra, min goa lilla unge! Allt gick bra men jag känner mig fortfarande rädd. Som tur är tog min pappa en semesterdag för att kunna hjälpa mig med Hugo. Känns skönt faktiskt, att slippa vara själv, slippa resa mig med hugo i famnen. <3 Allt är bra nu, det är över och Hugo mår bra, det är det viktigaste.
Kommer nog inte uppdatera mer förrän på söndag för det blir en pojkvän-pappa mys helg för mig och Hugo. Alltså ska vi vara hos finaste Oskar i helgen, känns toppen bra och vi ska bara njuta! Ha det bra alla, och ha en toppenbra heg :) <3
mammas underbaraste bästaste lilla skrutt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0