Svar på era frågor :)

Tack för att ni deltog :D

Av elsa:

vad heter pappan? Det tänker jag faktiskt inte gå ut med ifall det är så att pappan inte vill det

lång lång är du? Jag är 1,74 cm lång, jag har gått 33+1 veckor i min graviditet, något mer?

vad har du för framtidsplaner? Gå klart skolan och sen skaffa jobb

har du bestämt något namn på barnet? Ja det har jag nog, men än är det lite känsligt så håller på den ett tag ;)

Av emma:

har du några namnförslag än eller? :) Ja det har jag men som sagt se ovan ;)

 

Av malin:

vad ska barnet heta? Se ovan ;)

helst pojke eller flicka eller spelar det ingen roll? Helst en flicka men det spelar egentligen ingen större roll

vad vill du arbeta med när du blir större? Som det ser ut nu med utvecklingsstödra på någon daglig verksamhet men jag får se ;)

vad är du mest rädd för? Just nu är jag mest rädd för att mitt barn ska dö! tänk så hemskt!

när vill du ha fler barn om du vill det? Klart jag vill ha fler barn, men om några år. Jobb, egen lägenhet och körkort kan vara bra först, kanske ha hittat någon att leva med oxå ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Bra svar!

2011-04-23 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0