sova nu kanske

Har sådan god lust att sova nu, jag är riktigt trött faktiskt...
Har en helt underbart härlig klass faktiskt, fick många grattis av folket <3 vilket kändes väldigt bra. Linda började gråta för att hon blev glad och när jag berättade det för min lärare började även hon att gråta för att hon blev glad, jag har så mycket fint folk runt mig <3 jag blir så glad! Det är så skönt att kunna prata öppet om det faktiskt, att slippa smyga och bli tyst när folk kommer. För så är det jag är gravid, och missfallsrisken är mycket liten nu <3

Jag är glad och har ont i magen, det känns som om livmodern växer, vilket jag är glad över för tidigare under graviditeten har jag inte känt något alls i magen och det är något jag har velat göra. Det känns typ som att ha mensverk men lite mer, jag gillar det ;)

Min alldeles egna bebis växer i mig! Helt enormt och lite läskigt. Men jag känner mig redo och jag tror att jag kommer att bli en bra mamma faktiskt, fick även höra det idag och då blev jag glad :D <3
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer helt ärligt.... Ha det bra alla
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

jag tror faktiskt att du kommer bli en jättebra mamma! önskar dig all lycka!

2010-11-29 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0