Dear John

Okej istället för att läsa svenska kollade jag på Dear John och satt och grät. Det är skönt att gråta tycker jag. Även fast jag såg Dear John 4 gånger på 3 dagar i somras så gråter jag nu i alla fall. Jag tror att det skulle hända samma om jag kollade på allt för min syster faktiskt. Jag tror att jag skulle gråta lika mycket om jag såg den idag som när jag såg den på bio för första gången. Och Emma(länkning fungerar ej)  kan intyga på att jag grät massor. Men som sagt att gråta är skönt och jag behöver göra det ibland, liksom rensa känslorna och bara släppa lös allt! så en uppmaning till folk, gråt! Det är inget fel med att gråta, det är starkt!

Kommentarer
Postat av: linneaa

åh gud, allt för min syster. jag tror aldrig jag gråtit så mycket i hela mitt liv till en film som när jag såg den! hemsk men samtidigt fantastisk film

2010-11-04 @ 09:54:45
URL: http://itsnotperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0