Ute och vandrar

Innan jag ska lägga mig nu så tänkte jag skriva ett lagom förvirrat inlägg.

Hur kan man känna sig själv bättre än vad någon annan gör men endå inte veta någonting om vad man vill?
Jag tror att jag vet vad jag vill, men samtidigt har jag ingen aning?
Det var en tanke,

Nu kommer nästa,
Jag har tänkt på en sak, är inte avudnsjuk eller något men min vän Madicken bloggar om hur hon har tagit sig igenom hennes jobbiga stunder/perioder, vilket är sjukt starkt av henne, och det är så trovärdigt alltihopa.
Men om jag skulle få för mig att skriva om hur jag tog mig igenom allt skit som har hänt skulle det vara mycket mindre trovärdigt och jag skulle få många fler ifrågasättanden om det verkligen var så, och jag tror att skillnaden är att madicken har stora ärr över hela armarna medan jag har ett litet område på min vänsta handled med ärr. Man ser att hon har mått dåligt och det gör det mer trovärdigt, att bara skriva en text blir aldrig samma sak. Därför tycker jag att det är bra att Madicken skriver om det, så att man någonstans kan läsa något vettigt där man nästan till 100 % kan veta säkert (för visst, hon kan ju ha photoshopat) Men no way, Madicken är bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha du är ju ändå mitt levande bevis på att det ej är photoshoppat, du har sätt live och känt ;)

2010-05-05 @ 23:20:01
URL: http://conler.se
Postat av: Madicken

Men ändå Ronja, alla tar inte ut sin sorg som jag gjorde, och hade jag tagit ut all hade mina armar inte vart vackra idag <3

2010-05-05 @ 23:21:11
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0