mina svar på era frågor (:

Denny: Hur länge har du bloggat?
- Jag har bloggat i 10 månader, så snart firar vi årsdag ;)

mysecreti: 1. Vilka bloggar läser du?
- Jag följer Madickens och ellamaries blogg än så länge ;)
sedan går jag in och kollar på lite randoms bloggar (:

2. Vad är du rädd för?
- Jag är rädd för att vara ensam, är riktigt rädd för att stå
inför klassen och prata och jag är rädd för ormar.

3. Varför startade du en blogg?
- Till en början startade jag min blogg för att alla andra hade en blogg
och jag vill testa vad det var. Sedan så fortsatte jag för att jag märkte
att det var ett bra sätt för mig att bearbeta alla mina tankar och känslor.

Madicken: Ronjas favoritfärg?
- Min favoritfärg är turkos, fast det ska var lite mer åt det gröna hållet (:

Emma Starleaf
: Vad vill du få ut av din blogg
- Jag vill kunna skriva av mig om mina tankar och känslor
och jag vill att folk ska läsa det jag skriver,
kanske känner vissa igen sig i lite av det jag skriver om. (:

Sara: Vem är din idol?
- Hm, min idol är nog faktiskt Claudia Galli.
Hon är en grymt bra sådespelare och hon kan ju bevisligen
dansa riktigt bra (: Men Jag gillar hennes personlighet.
Hela hon verkar vara så genomgla och go. (:

Mimmi: Vilken är din favoritdag i veckan? Favortivardag och favorithelgdag?
- Min favoritvardag är fredag, helt klart. Då vet jag att jag får sova mkt under
de kommande dagarna (: Och favortihelgdag är lördag, för då vet jag att
jag har en till dag på mig att bara dega sen ;)

Savefors: 1. Favoritklädesplagg?
- En grönrandig munktröja från H&M (:

2. Om du fick träffa en människa, död eller levande,
vem skulle det varaoch varför?
- Jag skulle nog vilja träffa Hitler. Jag skulle vilja
träffa honom för att försöka förstå hur han egentligen tänkte.

3. Om du fick välja en sak du önskade dig, vad skulle det vara?
- Oj, jag vet inte riktigt, men jag tror att jag skulle önska att allt
inte blev som det är. (:

Kommentarer
Postat av: liinnéaboström

Förlåt så mycket för sent svar! Ja okej. Vad gör du?(;

2010-03-23 @ 18:34:19
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/
Postat av: Julle

Ofta du är rädd för ormar? Ni har ju haft leguaner och grejer ju

2010-03-23 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0