I skolan

Segt att vara i skolan nu när jag bröjar kl 1...

lördag o söndag var riktigt riktigt nice, men sen när jag kom hem var jag riktigt trött xD
Jag gick o la mig o läste, sen somnade jag vid typ 5 halv sex, sen vaknade jag av att pappa kom upp o sa att det var mat. Så då gick jag upp o åt mat sen gick jag o la mig igen xD Jag har sovit 14 timmar från igårkväll till idag xD Det var skönt, jag känner att jag skulle kunna sova mer haha ;P

På tåget till skolan läste jag ut min tråkiga bok, den jag kanske är tvungen att ha läst ut xD
Sen satt jag på tåget o tänkte och efter ett tag när jag hade tänkt ett tag så höll jag på att börja gråta, vet inte varför men jag kände på samma gång att jag nog behövde det. Jag höll på att börja gråta 2 gånger. Ja ja vafan, sånt händer.

Nu ska jag nog göra något annat, typ hitta en bra bok o läsa den eller så. För vad finns det att göra till kl 1?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0