Duktig

idag har jag varit duktig =)
Jag har gjort en svenskagrej för att underlätta för Mimmi,
hon verkade så himla irriterad och sur idag så då var jag snäll och har typ gjort
vårt lilla arbete själv sen får hon läsa det och säga vad hon tycker =)
Men Jag tycker att det är bra iaf =)

För övrigt har dagen varit bra, har haft två prov och båda gick bra^^
Måste dock börja göra saker jag ligger efter i, ojdå xD
Fast just nu orkar jag inte bry mig, ska ta tag i det på fredag då vi är lediga från skolan, fett med skönt =)

Nu ska jag kolla på True Blood med mamma =)

En fråga bara, hur många var det som testade dagens tips? ;)

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du inte? ;)

2010-03-18 @ 10:42:20
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0