godis

har köpt godis idag vilket jag inte har gjort på evigheter (plockgodis alltså). Jag var så himla sugen på sura godisar så det är vad som fyller min påse! Smaskens. Snart är det antagligen mat o sen ska väl jag o mamma kolla på film antar jag. Då ska jag njuta av mitt godis. Juste jag måste ju plugga svenska imorgon oxå! Har prov på måndag och det är massa skit man ska kunna ju! o jag ska ha mvg i svenska b så det är bara o ligga i. Dock har jag bara fått vg och vg+ på de två prov vi har haft men det hindrar mig ju fortfarande inte från ett mvg i slutbetyg. Dock måste jag ju hålla ett tal på 5 min på nationella och där kan det hela raseras för jag HATAR att stå inför folk o prata så är det bara! Men vadå det är väl bara att börja träna faktiskt ;) Eller kanske

Kommentarer
Postat av: Emma

mmmmm godis.. dräggel..



Men hörre du, ska vi inte försöka att träffa något under lovet? det tycker iaf jag vore kul :)

kramar

2010-12-18 @ 21:43:04
URL: http://emmalinneaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0