bra idé

fick ett tips från en anonym om att jag ska fixa ett inlägg till nya läsare och jag har faktsikt funderat på det. Problemet är bara att just nu har jag så himla lite tid till någonting. Men å andra sidan om jag skriver lite varje dag så blir det ju klart förr eller senare ;) Så det ska bli mitt projekt nu framöver, men måste prioritera skolan faktiskt. Sen ska jag be min vän Madicken att hjälpa mig lite med min design.

Idag ska jag ha redovisning på teckenspråk och måste nu försöka lära mig min saga om pål lite mer utantill så att det blir lättare att teckna sedan ;) Ska även ringa och boka tid för ultraljud idag. Nervöst! ;)
Puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; haha okej :D Jag har också läst dom men Mikalas är bäst enligt mig! :D

2010-12-16 @ 10:43:58
URL: http://hansenn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Läser du teckenspråk? Häftigt! Så roligt att se folk som läser det =) Själv pratar jag flytande (nja, nästan, har pratat det sen jag föddes i alla fall). Tycker teckenspråk är skitkul!



Grattis till bebisen.



Kram Hanna

2010-12-16 @ 14:42:09
Postat av: Felicia

Kan du inte lägga upp en bild på din mage? kram

2010-12-16 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0