mindre bra

Jag hade matte prov, VG-MVG del på geometri, det gick riktigt dåligt, haha ojdå

Kolla in min dikt och säg vad ni tycker här  (:

idag äre bob, är riktigt nice (:

Börjar bli lite nervös inför läkarbesöket på fredag, jag hoppas att de säger att de kommer att ta bort dem. Då blir jag glad och slipper den här skiten. Fast iof lär ju väntetiden på en operation vara ganska så lång så får väl stå ut, men som tur är, är det inte så lång tid kvart till sommarlovet o då får jag sova, slippa gå upp på morgonen och vara utvilad, är så jävla trött hela tiden, lägger mig 10 på kvällen och kan sova utan problem till halv 11 haha. TRÖÖTER! xD

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är det för operation?

2010-04-28 @ 14:34:41
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0