feg?

Hur blev allt som det är nu? När var det vägen började svänga medan jag fortsatte rakt fram?
Det är mycket jag kan fråga mig, mycket jag vill ha svar på men väldigt lite som jag faktsikt kommer att få svar på!

Förutom att jag är sjuk så känns dagen ganska bra, jag känner mig inte lika nere som jag gjort de senaste dagarna. Eller i morse var jag väldigt nere, men det gick över! nu känns det lite bra faktsikt. Kanske beror det på att jag längtar till imorgon, känner att det ska bli skönt att prata med Mats igen, eller så känns det kanske bara bra helt enklet. Eller bra är väl att överdriva men ja bättre.

Hur ska jag få dig at förstå vad du betyder för mig när jag inte ens vågar säga det till dig? Jag kommer att leva i detta förvirrande mörker så länge jag inte vågar. Jälva mes!



Fast ingen har sagt att livet vi lever i nu ska vara enkelt, så jag får väl kämpa på! Man ska aldrig ge upp. Får hitta mig ett sätt att samla mod!

Kommentarer
Postat av: angie

har det något med peter pan att göra??!

om det är något så får du gärna prata med mig!! <3<3

jag bryr mig om dig!

2009-09-10 @ 19:26:11
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0