Brist på ord?

Det är kallt, jag fryser riktigt mycket faktiskt! Jag har till och med raggsockor på mig och ändå fryser jag. En kopp varm choklad står bredvid mig. Ur högtalarna strömmar Lars Winnerbäcks nya skiva "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" Den är riktigt bra, han har ändrat sig lite, men det är bra, lite variation behöver man ibland.

Gjorde nyss ett test om min personlighet stämmer detta?

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.


Skrivlusten är uppe i 1000 och samtidigt nere på 0. Jag vill skriva, men jag har ingen aning om vad jag vill skriva. Ett prblem där kanske.

Jag har kommit på att jag har jättesvårt att ta till mig komplimanger... Folk säger att jag skriver bra och intressant, men jag kan inte hålla med. Kanske är det för att jag är för självkritiskt, kanske finns det någon annan anledning? Fast skriva är mig grej, jag pratar inte om saker, jag skriver dem. Sådan är jag, skriva är min person, vad tusan det än är så är det nästan alltid lättare för mig att uttrycka mig i skrift än i tal. När jag skriver är jag mig själv, när jag talar kan jag bli den folk vill att jag ska vara....

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag tycker den där personlighetstypen passar väldigt bra in på dig faktiskt!!

BLI BÄTTRE!!

2009-09-24 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0