:P

Okej sitter i skolan o bloggar lite :P inget jag brukar göra men visst ;)

nu är det så här va; jag kommer inte att kunna blogga så mkt under typ 3 veckor nu. Det är bara för att mitt internet hemma har lagt av. Eller det fungerar typ liiite, men det tar allvarligt ungefär 5 min att överhuvud taget komma in på en sida. Så jag kommer faktiskt inte orka använda datorn så mkt^^

Jag försvarar Peter Pan för att jag inte vill att folk ska döma honom utifrån det jag har skrivit här, utan utifrån det ni faktiskt vet om honom. Så lär känna honom och sedan döm. Läs inte min blogg och sedan döm, det är fel.

Och ni vill veta lite om honom, jag tänker inte avslöja vem han är, men lite saker kan ni allt få veta.
Han är väldigt snäll och omtänksam. Han säger vad han tycker och tänker, inget daltande där inte. Han är roligt och får många att skratta. När man är med honom så känner man att man är någon. Han är ingen dålig person, bara för att jag är liite patetisk och inte ville släppa taget om honom. Vi var aldrig tillsammans, vi bara höll på att bli. Det som är nu är inte destruktivt, så är det. Visst det kanske var, kanske blev, men det är iaf inte så jag har tolkat det hela. Tror jag iaf inte!



Kommentarer
Postat av: Jag igen...

ser ingen direkt fakta i det du skriver..bara en massa egna värderingar ifrån dig... Och varför kallar du honom för Peter Pan?..är han en man som aldrig vill växa upp?..vad är han rädd för isf...att ta ansvar? Så jag tror jag kommer fortsätta att döma...men om det är i positiv eller negativ bemärkelse vet jag inte....för ja vet inte mer om honom nu..jag vet mera om vad du tycker om honom. För bara man vrider och vänder på något så har alla någon positiv sida... och någon som endast ser det positiva ist för att se helheten för vad den verkligen är?!

2009-10-14 @ 15:57:53
Postat av: Madicken

Varför har "jag igen" inget namn för?

2009-10-16 @ 18:38:59
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jag igen...

det är för att det är min signatur.... förstår du nu?

2009-10-17 @ 10:17:45
Postat av: hmm

jag igen... vi verkar ha samma tankar.

2009-10-17 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0