_

Okej nu är det så här att JAG inte skulle tro att Peter Pan är rädd att växa upp, han är ganska vuxen! Men jag Kallar honon Peter Pan för att göra honom anonym och för att jag känner fler peter o då måste jag kalla honom något annat, för annars fattar inte alla vem jag pratar om. Du får göra som du vill det bryr jag mig inte om, vad är det för fakta du vill ha? Längd? vikt? vad spelar det för roll lix? Jag kan ju bara ge fakta om hur han är utifrån hur jag ser honom. Inte utifrån hur samhället ser honom, för det kan jag faktiskt inte ha en enda aning om! Så jag vet inte riktigt vad det är du är ute efter, men kom gärna med något konkret! =)

Håller på att bli sjuk, inte kul =/ Idag i skolan så såg vi någon enmansteater som heter "jag och min skugga" Jag tycker att den var bra och riktigt intressant, den handla om rasism.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Den var bra ;D

2009-10-16 @ 18:39:43
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jag igen...

Exakt det var ju det jag menade. Man kan inte ge fakta om någon mer än att ge sina egna värderingar!! Det är just det "hmm" och jag har gjort. Ser du skillnaden i det nu då? Hur gammal är denna Peter Pan? Då du är 16 och skriver att han är ganska så vuxen..är 18 vuxen för dig då och 30 gammal gubbe? Vad är du själv? Så min konkreta fråga är: Hur gammal är han? Och du Madicken vad är ditt problem som bara klagar och hotar att ge folk stryk?

Ha det så bra.

Mvh/Jag igen...

2009-10-17 @ 10:15:52
Postat av: Hmm

Kan inget annat är gilla dig "Jag igen.." =D du tar orden från min mun och helt galet =)

Ja eller så är det så att han är 30 med ett psyke som en 18åring eller så tror han att han är 18.. hahaha eller tvärt om.

Väntar olidligt på svar :)

2009-10-17 @ 11:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0