LEDIG!

Fett soft, jag var ledig igår och är ledig idag och på söndag den här veckan, fett chill. Söndag blire att träffa Robert!<3 nice säger jag bara! =D

I onsdags fick jag gå runt o va praktikant igen! skönt det! annars hade jag ringt och sjukanmält mig resten av praktiken tror jag! Men nu behöver jag inte det!

Kan ju säga till alla att jag vann andra priset i fortesas tävling! YEY =D nu är jag fett glad! =D
sen kan jag ju även säga att jag o mammi ska börja göra smycken o sälja, så när vi har gjort massa smycken får ni allt köpa :P xD

nu måste jag plugga... boooring!

Nej så var det inte...


Kommentarer
Postat av: Robert

Härligt =) <3 längtar <33

2009-11-20 @ 14:08:37
Postat av: Madicken

Grattis :D:D

Så nu får du autograf :O AVIS jag blir :D

2009-11-20 @ 14:56:19
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: ange

Grattis gumman! <3



vad kul att det blev bättre på Ekhagen!

hoppas det går bra för dig och din mamma att sälja era smycken!



vi ses!!

2009-11-20 @ 16:14:19
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0