jaså?

haha har inget vettigt att skriva egentligen, men jag skriver ändå >_<
Igår städade vi här hemma, så nu är det julfint.

vet ni vad, jag funderar på att börja spela basket. Jag menar jag kan ju tydligen inte simträna längre, jag blir ju bara sjuk så palla det. Det betyder ju att jag måste hitta något annat att göra, så varför inte basket? hm fast jag har ingen kondis asdålig bollkontroll och är typ bollrädd. Men vafan Basket är kul så det går nog bra xD

eller va tror ni? Ska börja på apu:n kl 2 idag, slutar kl 20 haha xD bara sex timmar, fett chill xD

saknar mina vänner!<333

Och SAKNAR ROBERT<3333333

Kommentarer
Postat av: Madicken

Vet att du saknar mig ;D

Haha :D

2009-11-29 @ 12:02:47
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Mimmi

saknar dig också :(

2009-11-29 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0