Saknar

I natt drömde jag om en gammal lärare som var i mitt arbetslag på högstadiet. Jag har inte träffat honom sen jag slutade 9:an. Han har betytt så himla mycket för mig och hjälpte mig verkligen när allt bara var helt fel. ¨

Drömmen var i alla fall helt sjuk, de som går i 9:an nu skulle ha bal, men de skulle ha balen i min källare av någon konstig anledning. Väl där så är det ju bara 9:or som får vara där, men jag fick vara med i alla fall. Men efter ett tag så gick jag upp till mamma, och Jockes pappa, helt sjukt. Och de satt o pratade om hur de skulle göra om huset så att båda trivdes där. Sen efter ett tag så insåg jag att alla lärare till klasserna brukar vara där, och sedan hörde jag en annan lärare säga "det står någon på garageuppfarten som jag tror att du vill träffa" Så då bara rusade jag ut och ser honom stå där. Jag blir superglad och springer fram till honom och ger honom en bamsekram och han kramat tillbaka. Det var så härligt, sedan visar jag honom in till mamma och Jockes pappa för att jag ville att han skulle säga hej. Efter det så minns jag inte riktigt vad som hände, men jag tror att vi gick ner till balen och satte oss vid ett bord och bara pratade.

Sedan när jag vaknade på morgonen så kände jag hur mycket jag saknar honom. Alltså verkligen mycket. Det var riktigt jobbigt, för jag har försökt att ta kontakt med honom under året men inte fått något svar, och jag har ett ta nu hoppats att han ska vara med sin klass på balen även fast han har varit pappaledig. För om han är det kommer jag få träffa honom. Gug vad jobbigt allt kändes nu. Jag vill träffa honom men jag vågar inte ringa. Varför skulle jag göra det? han skulle tror att jag är värsta stalkern och det vill jag inte. Det räcker med att jag skickade ett brev till honom. Det var illa nog.

Fan jag saknar honom verkligen, shit nu sitter jag här o har blivit helt nere, jag vill träffa honom, min extrapappa. FAN OXÅ!!!!

Jag saknar dig!!


Kommentarer
Postat av: angelica

mm jag saknar oxå honom med! <3

men jag vill inte göra dig besviken eller så men jag tror faktiskt inte att han kommer till balen, även fast jag oxå hoppas det!!! :( <3<3

2009-05-24 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0