måndag... igen...

ja idag är det måndag, först dagen på vecka, känns ganska segt, men ändå bra, jag menar jag har jobbat i en vecka nu o förra veckan tjänade jag 1870 kr det känns riktigt soft faktikt, så då lär jag få typ 7000 kr sammanlagt efter 4 veckor^^ riktigt bra^^

jag är glad =D jag har gått ner nästan 3 kilo på en vecka! o det är inte muskler jag har minskat i, för jaghar cyklat varje dag i en vecka, simmat, rot, o gjort situps o armhävnngar! så om det fortsätter så här blir jag mycket glad!

var vid hyttlöt o dansade lite igår, det var roligt, men jag sakna någon där. Men vi kanske ska träffas idag <3
YEY happyface ;)

jobbade idag, det gick bra =D va lite kallt på land bara :/ det var ganska mycket varmare i vattnet faktiskt! ungarna som var i o simmade var jätteduktiga!

jag har världens sötaste o gosigaste hundar!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0