Tänk om

Nu kommer ett seriöst inlägg här, inget typ twitter xD

Alltså tänk om, tänk om det är så?
Jag menar vafan, vad händer då?
Hur kommer du regera, hur kommer alla andra reagera?
Jag menar, hur kommer jag reagera?
Tänk om,
så fantastiskt,
så läskigt,
tänk om.
Du lär ju hata mig o säga upp kontakten med mig för all framtid.
Fast det är inte bara mitt fel. Men hur förklarar man det när jag
vet att jag kan ta sista steget?
Inte fan vet jag.
Och vadå, hur fan skulle det kunna vara så?
Troligt värre? öh nej.
Men ändå, det kan va så.
Suck, palla.
Ja ja, snart vet jag, snart vet du, snart vet alla.
Än så länge vet jag bara att;
ingenting är som det ser ut.

TÄNK OM?

Kommentarer
Postat av: ...

Är du gravid? :O

2009-12-10 @ 19:38:46
Postat av: Rebecka

Nyfiken, hoppas allt är ok!

2009-12-10 @ 21:16:59
URL: http://www.bavik.se
Postat av: Robert

Hoppas verkligen inte <3

2009-12-10 @ 21:30:59
Postat av: Emma

tänk om vad? kan du inte skriva så man fattar kvinna ;)

like your öga btw :p <3

2009-12-13 @ 01:16:06
URL: http://heltutansvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0