Så svårt...

Tankspridd...
Allt blir så svårt när jag egentligen inte vet vad du menar, "ensamtid"? vadå att jag inte ska höra av mig alls under en tid, och hur lång tid då? att jag får hör av mig ibland, men att vi inte ses under en period? och hur lång är den perioden då? så mkt tankar så många frågor, som jag inte vågar fråga för jag vill inte förstöra något, vill inte lägga massa saker på dig om du behöver vara ifred. Det blir så jobbigt, sitter med telefonen i handen redo att skicka ett sms, ångrar mig i sista stund och lägger ifrån mig telefonen. Det blir bättre om ett tag det vet jag, jag är alltid så, har svårt att släppa taget till en början, men när jag väl släppt taget går allt bra. Då tänker jag inte ens på att jag ska höra av mig, jo klart ibland, men då är det inte flera gånger samma dag. Utan typ någon dag i veckan kanske. Vill komma dit nu, vill inte vara ivägen och jobbig. Jag saknar dig!

"Vi är alla änglar med en vinge, håller vi om varandra kan vi flyga"

Kommentarer
Postat av: ange

finns här! <3<3<3<3<3<3

2009-08-17 @ 16:35:58
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0