"jag får liksom ingen ordning på mitt liv"

Känner att Lars winnerbäck passar bra in i mitt liv just nu. 4 dagar kvar tills Melvin fyller 1 år och 10 dagar kvar tills vi gifter oss. Hugo är inne i em period med gnäll och gråt, Melvin är inne i en period med gnäll och gråt, han har för övrigt lärt sig vinka nu, jag är inne i en period med 0 ork. Jag menar när världens bästa oskar säger "du är inte dålig" och jag börjar gråta och känner mig som världens sämsta, då är det antagligen lite mycket i mitt liv.

Tankar om vilka som kommer på bröllopet, hur bröllopet kommer att gå, hur melvins kalas kommer bli, hur melvins inskolning kommer gå, hur kommer det gå när jag börjar jobba igen, kommer jag få tillräckligt mycket jobb så vi klarar oss? 

Jag vet att jag borde sortera dessa tankar i kronologisk ordning och fokusera på melvins kalas och 1årsdag först men det är svårt, det där med att ta allt på samma gång är lite min grej...

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att morgondagen blir bra, hugo vill vara hemma från dagis så det får han. Jag tänker att vi klarar oss utan magsjuka, löss och springmask som alla 3 saker går på dagis nu ><

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Hej :D Va kul att du börjat skriva här igen :D o grattis till bröllopet! Ni kommer ha en fantastisk dag i helgen!! Hoppas allt är bra med er!

2015-11-12 @ 21:09:06
URL: http://muppmikkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0