nej men oj!

vem sover nu? Jo min lilla Hugo :) Hoppas bara att han fortsätter sova för kvällen nu, det vore skönt faktiskt. Då vet jag hur jag måste göra för att få in plutt på rätt rutiner. Han får inte sova efter 5 om han ska kunna somna vid 9 på kvällen. Får se om det går som jag vill. Sen är ju planen att han ska somna tidigare sen men känns som en bra början om jag fick honom att somna kvart i 9 och han kommer sova fram till i natt när han ska äta mat. Vi får se hur det går. Kanske är det så att min lilla plutt bara ska sova en gång per dag och sova ganska länge? Nu sover han en gång på förmiddagen i typ en timme, och sen en gång på eftermiddagen i typ en timme. Men mellan dessa sovturer som bara går typ 2 timmar så är han jättetrött och gnällig. Vi får se, en sak i taget, och det är somna tidigare på kvällen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Rätt tänk där! Keep up!

2012-01-18 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0