Massa grejer

Okej, för det första, mamma blir 47 bast idag:D Grattis på henne :D Idag är det måndag och ny vecka. Det betyder att vi ska försöka få in lite vettiga rutiner på gossen. I morse gick vi upp kl 8, så att vi ska kunna gå och lägga oss tidigare på kvällen, typ 8 vore ju inte helt fel ;) Andra grejen är att jag någon gång under denna vecka måste ringa ett jobbigt samtal. Eller jobbigt, jag tycker alltid att det är jobbigt att ringa xD Men jag måste ringa kommune för jag måste ju ha råd att ha gossen på dagis ett år när jag går i skolan och inte har en egen inkomst att betala dagis med. Och det känns ju faktiskt bäst att bara ringa och kolla sånt tidigt. för man får söka dagis tidigast 6 månader innan.
För övrigt verkar Hugo må bättre idag med, men hans pappa har jag inte hört något av. Men den sjuklingen ligger (förhoppningsvis) och sover så han blir frisk snabbt<3 Hugo är en jättetrött son just nu, men känns lite vettigt om han är uppe i alla fall en och en halv timme på morgonen innan han sover ( en kvart kvar) ;) Nu ska jag ta hand om pluttis som nyss satt hos mormor  :) TJING *_*
så glad är han nu typ ;)

Kommentarer
Postat av: aochac3@soclog

Tack! :) Det tog tid, ska jag säga dig... ;)

2012-01-16 @ 16:06:22
URL: http://aochac3.soclog.se
Postat av: hannaelfarsson@soclog

fiin blogg ♥

2012-01-16 @ 16:33:09
URL: http://hannaelfarsson.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0