Iväg

Idag ska jag bort, min lilla plutt ska sova borta för första gången i sitt liv, hos farmor dock(hon bor inte så långt bort) Så det kommer gå toppenbra, men lite orolig är man ju alltid. Det är en sak att vara borta och ha lilla plutten hemma. Men nu ska jag sova borta och han ska sova borta. Men han är i goda händer min lilla bebis :)
Och angående blåsorna på snoppen har han först fått herpes i munnen och haft fingrar i munnen så som barn alltid har. Sen så har han så fort blöjan åkt av, dragit sig i snoppen. Så det var virusblåsor, men inte vilka som helst, utan herpes på snoppen. Stackars barn... Fast han verkar inte lida sådär hima mycket vilket är tur. Jag får ju herpesblåsor kring munnen och i näsan när jag är förkyld, men de gör inte ont, vilket herpes brukar göra. Så det verkar som han har fått det smärtfria herpesblåsorna som sin mor ;) Nu ska hunden klippas, hej ! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0