2:a januari

Idag är det månad, 2:a januari. Nu är jul och nyår slut, det betyder slut på alla onyttigheter med. Känns bra faktiskt. Nytt år, nu ska jag bli slim. Jag behöver gå ner i vikt, faktiskt, mina graviditetskilon + en del till, men det ska gå, det kommer att gå. Så idag kommer det att bli vågen för att se hur många läskiga kilon jag gick upp över julhelgen ;) Hade ju gått ner 5 kilo innan jul ;) haha fast vägde mig nu och såg att jag väger samma, jag har alltså denna jul inte gått upp något, det är nice sak jag be att få tala om :) Nu startar måndagen med jobb, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Fan vad najs :D

2012-01-02 @ 20:34:23
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0