2011-2012

2011 då var alla konstiga tankar borta, allt var bara bra. Jag sket i alla som tyckte jag var dum i huvudet som skaffa barn och vara bara glad. Jag gick i skolan och jag gick på min praktik. Sonen föddes 4 juni 03.26 och måndagen inna var sista dagen jag gick i skolan och första dagen efter min praktik. Jag ägde! Livet rullade på, jag tog kontakt med hugos pappa och hans familj. Nu är jag och hugos pappa tillsammans och jag älskar honom så oerhört. Han har träffat sin släkt på pappas sida, och jag misstänker att när sonen blir äldre kommer farmor och mormor slåss lite om vem som ska ha honom på helg, det trodde jag inte från början, men det är bra mer än bra. Det är toppen.
Livet leker och det känns så himla bra, Dock blir livet snart som förr, dagar bara hemma. Ganska skönt egentligen, men kommer sakna min Oskar väldigt mycket som ska ut på praktik i 5 veckor och kommer knappt ha tid. 5 veckor det är en ganska så lång tid faktiskt, men kanske går det fort :) Snart är det dags att börja söka dagisplats med, och ringa soc. Ja lite att stå i har jag sen fram över, men det tar vi då. Nu tänker jag bara njuta av livet och vara glad :)

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Du var så himla stark som tog första steget med oss två, jag kommer aldrig bli så stark tror jag! <3 Livet är helt underbart tycker jag :)

2012-01-02 @ 20:35:48
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se
Postat av: Anna-Carin

Ni är så bra och starka, på olika sätt! Det bästa är att ni är starka för liten Hugo! Och om det svajar ibland, finns en farmor och mormor, morfar och bonusfarfar, faster och mostrar och morbror och farbror och baaaaaaaaaaaaaaaara lyfter lite underifrån! ♥

2012-01-07 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0