Svårt att somna

ör det första, innan jag börjar skriva det jag skulle göra måste jag säga att jag tror jag fått dyslexi för jag tänkte skriva svårt med o.
Igår hade minn plutt svårt att somna, fick vagga honom en stund i famnen så han blev lugn, därefter kunde jag lägga honom i sängen. När han låg där la jag en hand på hans bröst så han kunde ta tag i den med sina händer, han gillar att hålla i något när han ska somna, och så nynnade jag. Det var ganska mysigt faktiskt. Första gången jag har nattan min son på riktigt. Annars är det så att han somnar medan vi tittar på tv och sen bär jag bara upp honom till sängen och där fortsätter han att sova. Sen under natten vaknade han 2 ggr och skulle äta och eftersom att jag bestämt att han inte fick flaska inatt för att han höll på att bli magsjuk så vare bara och amma, mysigt! Imorse fick jag sova till halv 9, bortsätt från att han skulle äta lite dåra. Nu sover bebis i vagnen och jag ska plocka av efter frukosten. Ha det bra
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0