7

Ingen jävel går upp kl 7 frivilligt, om det inte är något jättespännande som ska ske förstås. Då kan ju någon tala om för mig varför min son går upp kl 7 frivilligt, sen gnäller och är allmänt jobbig i en och en halv timme för att sedan komma på att han visst var mer trött och sedan somna om. Så nu sitter jag här lite allmänt morgonbitter och äter frukost, sonen sover gott i vagnen och jag längtar tillbaka till min säng. Får väl sova middag med sonen, om det finns tid. Det är väl antagligen såhär det är att vara mamma så det är bara att börja vänja sig. God morgon

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad härligt att höra! här är de väll lite sådär, men de funkar! :)

2011-09-21 @ 16:34:54
URL: http://holmqwiist.blogg.se/
Postat av: metamorphosis

Ja du, välkommen in i klubben... ;)



/metamorphosis som fick "sovmorgon" till 7.15 i morse

2011-09-25 @ 18:31:13
URL: http://metamorphosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0