svar till Johanna

"Hej Ronja! Har läst din blogg sen några månader innan Hugo föddes, får jag föreslå ett namnbyte på bloggen? Inte för att jag känner dej men den Ronja jag möter i bloggen är en av de starkaste personerna jag vet, man märker i bloggen att du är en fantastisk mamma till Hugo och älskar honom mer än allt i hela världen! Du har verkligen förtjänat en så fin son och jag önskar er all lycka i livet :)"

Jag har tänkt på att byta namn, men sen insåg jag att varför då? Jag har bloggat under detta namn i flera år och det har blivit en del av mig, och visst känner jag mig tillräckligt stark ibland. Men vad spelar det egentligen för roll? Mitt namn kommer stanna kvar, för det är jag. Och sen måste jag säga tack för den otroligt fina kommentaren, den värmer verkligen och jag blir så otroligt glad :) Alla borde ge varandra såna här kommentarer varje dag.
TACK :)
tänk när han låg i magen <3

Kommentarer
Postat av: metamorphosis

Vilken härlig kommentar att få! <3

2011-10-01 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0