Oj, hur gick det till?

Var då som sagt hos ortopeden idag och vi blev ombedda att vänta en månad och se om det blir bättre, annars får vi höra av oss igen. Det enda bra som jag fick ut av det är att få träffa en himla snygg läkarstudent och att jag slipper lägga alsolförband på tårna, för det sa kirurgen att jag inte behövde. Och gissa mer vad ortopeden och kirurgen sa? "Såna tår har jag aldrig sätt förut" precis som distriktsläkaren på vårcentlanen sa med. Men de tog i alla fall foto på tårna och skulle typ skicka till eskilstuna barnotoped. ja ja vi får väl se, det går ju bra så länge han inte kryper och grejar, men jag tror ju min son kommer blir en rumphasare om det inte gör något åt nageltrånget, för vem fan skulle vilja gå och krypa med ett ritkigt tryck över tån? Inte jag i alla fall.
-
Sen har jag gjort en grej jag inte tänkte göra men vi får la se ;) mer säger jag inte!
<3

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag har hört att bristningar kommer när huden töjs för fort, tex är det vanligare hos unga än hos äldre.

2011-10-20 @ 12:29:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Fanny

såå söt blogg(:

2011-10-20 @ 13:35:30
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0