dag 3

dag 3 på mitt nya liv, känns bra att faktiskt ha cyklat två dagar i rad och att idag blir den tredje. Jag känner mig riktigt duktig helt enkelt! Yey va jag är bra´;) Nu äter jag frukost och plutt ligger på bordet och snackar lite missnöjt, får strax ta upp honom :P Efter frukosten är det dags att bada plutten, sen hoppas jag på att han sover några timmar så jag hinner med mig själv lite oxå. Fast vänta nu, jag är mamma då har man inte tid med sig själv xD Nej men ikväll äre BOB trevligt, för idag ska vi gå! Förra veckan blev det ju inget för min lilla bebis var ju så himla förkyld :( Undra om jag ska testa o pula in hela näven i munnen? Det är i alla fall vad plutt testar just nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0