jaaa! <3

idag äntligen kommer jag träffa finaste igen! <3 saknar honom något oerhört, jag tror säkert ni är trötta på att läsa om det hela tiden, men jag är inte trött på att tjata om det ;) Trots blåsten är det en ganska fin morgon ut. Kul att man är förkyld och inte ska gå ut och gå. känns himla segt faktiskt, jag som var så dukig med promenadera och så blir jag sjuk... typiskt.... nu ligger hugo i sin vagn och jag hoppas han somnar snart, just nu är han nöjd i alla fall ;) Jag ska äta frukost och sen duscha ifall strömmen går vore det ju tråkigt om jag går och är äcklig xD
hade tänkt skriva ett långt vettigt inlägg, men vad blir detta? ett osammanhängande blurr.... Ja ja, sånt blir det ibland faktiskt. nu sover i alla fall gossen och jag äter min frukost. Dags att duscha efter det och sen får vi väl se vad som blir med resten av dagen, vill bara att tiden ska gå idag faktiskt.... Väldigt mycket vill jag det!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Fint att prata med dig ikväll! Välkommen hit, du och farmors finaste Hugo, i helgen! ♥

2011-12-01 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0