mysko

Att vakna, gå upp och inte mötas av en glad hund som ligger i soffan utanför mitt rum. Att släppa ut den andra hunden från mamma, gå ner och bara ge en hund mat, det känns konstigt. Att gå ut med bara en hund, det känns konstigt. Jag hade svårt att sova inatt, jag saknar min hund<3 Han är borta och det får jag acceptera, men jag kommer att sakna!
Idag är det dags för skola igen efter 5 veckors praktik och en veckas lov. Känns väl sådär, eller vad säger man. Min plan var att inte behöva gå dit, att min bebis skulle ha kommit, min bebis plan var visst att stanna. Idag är det sex dagar kvar till beräknat datum och jag ska till skolan. Jag ska träffa mina vänner och lämna in massa böcker så jag slipper ha dem kvar ifall jag skulle börja föda barn typ nu. Hoppas alla får en bra dag, det ska jag ha i alla fall. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet hur de känns att förlora sin hund..

Förlorade även min den 8/3-11 men visst vi har ju en hund kvar men det är otroligt himla jobbig..

Må våra underbara hundar leka tsm i hundhimlen!<3

R.I.P<3

2011-06-03 @ 20:35:55
URL: http://jennyottinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0