Hugo <3

Det känns tomt! Så in i helvetes tomt känns allt! Sen jag var åtta har du funnits där och vaktat mig och nu är du borta. Jag kommer aldrig mer att få klappa dig eller se dig hoppa runt av lycka för att jag har kommit hem. Du har alltid funnits där, om jag var ledsen fick jag krama dig. Du satt helt stilla även fast du inte tyckte så mycket om att bli kramad, du ville trösta mig. Från och med när vi fick dig märkte du att jag var minst och behövde beskydd. Det har du sedan alltid gett mig. Vissa dagar kunde du punktmarkera mig hela dagen, inte vika från min sida. Jag kommer alltid att minnas första dagen vi fick hem dig. Du nosade lite på fläderträdet på tomten, sen gick du in och kissade på min och min brors rumsmatta. Och jag kommer aldrig att glömma när jag en dag tältade på tomten din först sommar och pappa gick ut och kissade med dig vid 5 på morgonen, sen vägrade du gå in för du var livrädd för alla rådjur som skällde, men du skulle minsann ligga utanför mitt tält och vakta mig från de farliga odjuren som lät <3 Du har alltid varit speciell för mig och jag saknar dig så otroligt mycket. Min lilla Hugo, du kommer alltid att leva kvar i mitt minne, aldrig kommer jag att glömma dig! Det känns hemskt, du är borta! Du som skulle leva för evigt finns inte kvar, du som skulle överleva allt, en tanke från en 8 åring som inte vill se döden, nu finns den här helt tydligt. När jag nu sitter framför min dator och skriver detta och du inte ligger vid mina fötter som du så ofta har gjort. Jag älskar dig Hugo och du kommer alltid att vara min bästa vän <3
Du kommer alltid att leva kvar i mig <3

Kommentarer
Postat av: Ange

<3 Jag vet hur det känns <3

2011-05-29 @ 19:05:06
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0