Vänsterpartiet

I morse när jag stod och väntade på tåget i mölnbo, så står det en snäll gubbe från vänsterpartiet och ger mig en frukostpåse för att det är internatonella kvinnodagen :) Då blev jag glad, något ska man ju ha för att man är kvinna ;) Så min pappa som oxå väntade på tåget fick ingen frukostpåse haha :) Dock ska han äta semla idag, det ska inte jag...

Igår kollade jag ju på en unge i minuten på 4:an. Jag tyckte det var bra, lite för många reklampauser dock. Började dock tänka lite på min egen förlossning haha ;) En av mammorna låg och höll emot när hon skulle klämma ut ungen. Då kom jag på en grej jag ska säga till mig själv varje dag "Ju fortare jag får ut bebisen desto fortare kommer smärtan att gå över" Det ska jag övertala mig själv varje dag så inte jag ligger där och ska föda men försöker hålla emot, mamma sa att man gör så för att slippa smärtan. Så som sagt, mitt nya motto "ju fortare bebisen kommer ut desto fortare går smärtan över" Ett bra motto att intala sig själv varje dag? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det tycker jag låter som ett bra motto ;)

2011-03-09 @ 13:14:32
Postat av: amanda

din ålder? :)

2011-03-09 @ 15:47:10
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0