otrolig

Min pappa är helt otrolig! säger man att man vill ha olw chips så kommer han hem med estrella, vad är grejen? OLW och Estrella låter inte likadant? Hur svårt kan det vara lix? OLW är mycket godare än Estrella. Visst jag skulle antagligen inte sitta här o vara så besviken att jag grät om det inte var för att jag är gravid men i alla fall. Det skulle ju vara som om mamma sa att hon ville ha en Volvo och så kommer pappa hem med en Toyota. Det är inte heller samma grej, båda är bilar men mer? Nej! Så nu är jag ledsen och sur.... Ibland förstår jag min inte på min pappa helt enkelt. Om man skriver OLW varför köper han Estrella? Och om det var till mamma han skulle handla skulle han ringa om han inte var helt säker för att han vet att hon blir sur om hon inte får rätt sort. Men han vet ju att jag är likadan? Så vad är grejen.... Ja ja kommer sitta och skratta åt detta inlägg om någon dag men det är ju lite roligt att roa mina läsare lite med hej-jag-är-gravid-och-börjar-gråta-över-fel-märke-på-chipsen inlägg.

Kommentarer
Postat av: emma

Håller med, olw är mycket godare. Jag skulle.också bli besviken om Jag fick estrella istället för olw.

Vi borde ses någon dag gumman :)

Kramar

2011-03-25 @ 23:47:14
URL: http://emmalinneaclaesson.blogg.se/
Postat av: Linnea

naaw gumman du! <3

och ja ( väldigt sent svar ) jag har hur mycket tid som helst för fika! jag gör inte så mycket om dagarna längre, haha!

2011-03-26 @ 21:54:07
URL: http://itsnotperfect.blogg.se/
Postat av: Malin

:(

2011-03-28 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0