Någon annan som har en mobil som ställer o...

Någon annan som har en mobil som ställer om sig själv fast den är inställd på manuellt? Det har tydligen jag. Här är jag duktig o ställer om klockan för den ska ställas om och sen så har den tydligen ställt om sig själv en gång till. Det luriga är då oxå att jag har att mobilklockan ska ställa om sig manuellt. Så jaha en söndag har Ronja sovit inte bara en timme mindre utan två bara för att hennes mobil tänker själv när jag sagt åt den att inte göra det. Nu känner jag mig lite hemsk som har hållit på o packat ihop mina saker o varit oförsiktig för "klockan är ju långt över frukostdags." så kan det gå o nu får jag skämmas lite. Men jag ju faktiskt inte hjälpa att min mobil gör saker den inte ska göra, eller? Nu är det knappt så att jag vågar röra på mig här faktiskt, så hemsk jag är! Dock börjar det nog närma sig snart för folk att gå upp tror jag:p då kan jag be om ursäkt för att jag störde! God morgon till alla som är vakna, nu vill jag ha frukost faktiskt:p


Kommentarer
Postat av: Malin

jo min förra mobil va också sådär konstig...nu hade jag inte ens ställt in nåt och den ställde om sig av sig självt...

2011-03-27 @ 09:12:20
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0