DÖD

Nu känner jag mig rätt så död faktiskt. Idag var det en helt onödig grej på förmiddagen, som jag åkte på. En yrkesdag typ. Höll på o somna.... Men men, sen hände det inget mer vettigt haha ;) Eller okej blev glad på min lärare när alla fick komplettera sina prov på svenskan, så jag som bara hade skrivit en vg fråga av två fick chans igen att skriva fråga nummer 2. Det känns skönt, kanske blir vg i alla fall, dock tänker jag inte alls vara för säker på det för jag vet inte om det jag skrev var rätt haha ;)
Halv 7 är det bob :D sweet, då bär det av på askonsdagsmässa, kan väl vara lite trevligt faktiskt och min mamma ska me för hon vill lära sig mer om askonsdagen haha ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; okejokej :D undrade bra =)

2011-03-09 @ 17:11:18
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0