Huvudvärk

Mitt huvud kommer att gå i tusen bitar! Det gör sä jävla ont, men jag vill inte bli beroende av kaffe och inte heller ta alvedon, även fast det är okej. Så jag ska låta huvudvärken klinga av av sig själv, med hjälp av mkt vatten och sömn.

Igår var jag och Hugo och hälsade på på min praktikplats där jag var för några veckor sen. Det var riktigt trevligt och jag fick ett par byxor till lilla plutt av personalen :) Fina dom <3 Efter det åkte jag, mamma och Hugo vidare till södertälje för att köpa kläder till liten, nu har han massa kläder i sl 56, det behövdes eftersom att sl 50 är lite trångt ;) Det blev även en babysitter inköpt, nice :D

Idag har bästaste Ebba varit på besök :) Det var himla trevligt och väldigt länge sedan jag träffade henne<3 Annars har det inte hänt så mycket faktiskt, men mitt huvud kommer som sagt explodera och nu ska jag gå och pussa lite på min bebis <3

Kommentarer
Postat av: anonym

vad skulle bebis heta om det hade varit en tjej ? :)

2011-06-23 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0