otrevligt + trevligt

vaknade imorse och jo, lilla plutt har till sist blivit smittad av mamma - han är förkyld. Kändes ju lite sådär lagom kul kanske... Så det har blivit ganska mycket mys och sömn. <3 Stackars!

Trevligt är dock att finaste Mimmi kom hem och hälsade på! det var evigheter sedan jag träffade henne, öh, typ ett och ett halvt år sedan tror jag. Shit helt otroligt vad tiden går fort! Men nu träffades vi och hon spanade in lilla Hugo. Vad ja har saknat min lilla Mimmi <3

Trevlig sak nummer två är att kusin snart kommer och vi ska ha minifilmkväll, det ni ;) Titta vad mycket jag uppdaterade nu då :P haha ibland händer det grejer :)

När han låg på bb, tänk, det känns som evigheter fast det bara gått 6 veckor <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

<3<3<3<3<3<3 !!!

2011-07-25 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0