egentligen

det skulle egentligen vara ganska mysigt med strömavbrott om det skedde på kvällen när det var mörkt, man hade hunnit koka en kopp te innan, sitta ute med tända ljus och mysig musik och några vänner. Tyvärr blir det sällan så, man hinner definitivt inte koka te innan det blir trömavbrott för man har ju ingen aning om när det ska bli. Strömmen kom tillbaka i några sekunder, sen försvann den igen. Hugo sitter i bärselen och sover mot mitt bröst, jag lyssnar på james blunt och känner mig lite i mysstämning. Antagligen kommer min dator att dö snart och det gör mig lite ledsen.
Jag skulle ringa och boka dag för dop idag men om strömmen inte kommer tillbaka innan 12 måste jag göra det på måndag för min mottagning på min telefon dör alltid när det är strömmavbrott, vilket suger ganska hårt. Jag vill ha Hugos dopdatum inbokat nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0