vill

Jag vill men jag vågar inte, seriöst, det känns ju bara larvigt? Och hur fick jag det behovet egentligen? Att skicka ett mail till någon det var evigheter sen jag träffade och evigheter sen jag pratade med. Men en enorm längtan flög just i mig och jag vill! Varför skulle personen bry sig egentligen? Men jag ska hålla mig, jag ska inte skicka något mail, känns bara fel. Jag ska stå emot min längtan att göra det.

Dock saknar jag dig, vill träffa dig, nu när jag är lite äldre och faktiskt lite mer vältalig än förr. Då var jag bara en jobbig unge. Jag märker själv att jag jag har utvecklats, till någon jag kan vara stolt över. Jag kan stå på mina egna ben.

Jag vill skriva allt det till dig och mycket mer. Jag vill träffa dig igen, hm antagligen för att jag är ett uppmäksamhetsoffer som vill att folk ska bry sig om mig och tar den plats jag behöver för att någon ska göra det ;)

Nej men egentligen vet jag inte vad jag vill skriva. Bara att jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0