Till dig 3

Jag är trött på skolan, jag är trött på allt. Helt ärligt orkar jag inte vänta! Vill bara ha min lilla bebis hos mig nu. Okej det har gått halva tiden nu, men jag är less. Första halvan gick fort! Den fick jättefort. Tänk om denna halva går riktigt långsamt då?

Oj inte har jag frågat hur det är med dig? Så lite tänker jag på andra. Eller är det så? Jag vet inte, jag vet ingenting. Skolan har precis börjat och jag har redan tröttnat totalt, hur klarade du allt och fortfarande orkar plugga? Och hur kan lärare vara vad du vill bli? Har alltid tänkt mig dig som någon snobbig vd på något stort företag. Inte lärare med låg lön. Men det visar ju hur bra jag känner dig.

Vad spelar allt egenligen för roll? Jag kommer aldrig att lyckas få ut honom ur mitt huvud och jag kommer aldrig flytta in i hans, så vaför håller jag på? Visst under perioder så glömmer jag honom, tänker knappt överhuvudtaget. Andra kan jag knappt sova för att det enda jag gör är att tänka på honom. Det kommer aldrig att bli vi, det finns inget vi där! Det finns ett jag och det finns ett han, men vi:et försvann någonstans på vägen,. Kanske fanns det heller aldrig utan jag har bara hoppats och önskat.

Någon gång kommer jag att avslöja en sak för dig, men inte än. Kanske imorgon, kanske om två år. Det vet jag inte, jag vet bara att jag behöver säga det.
Kram R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0