Lunch

ännu ett patetiskt inlägg idag xD Nu blir det ett mitt-på-dagen-inlägg. Ikväll kommer min bror och hans tjej, då får jag träffa deras valp Tyke! Juste vet inte om jag skrev det imorse men vår ena hund är typ magsjuk. Hon kräks och vill inte äta :( Hon är matfreak nummer 1 så det är synd om henne. Dock kom mamma på att det kan bero på att hon äter för mycket trä, hon äääälskar att gnaga på träklossar och det är bättre att hon äter på dem än att hon äter upp våra mattor vilket hon har försökt med. Vi har en knasig hund.

Puss ¨på er och nu har matilda läst hela mitt inlägg för hon står över min axel och då blir jag stressad haha ;) Men det gör inget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0