Skoltrött

Helt ärligt så längtar jag så grymt mycket efter att få vara "ledig" ett år. Ska bli så himla skönt då jag är enormt jävla skoltrött och orkar knappt göra något alls. Men som det ser ut nu så kommer jag i alla fall att åka till skolan och göra nationellaproven i svenska i höst. Skulle vara skönt att ha dem gjorda och slippa hålla ett 5 min långt tal inför en grupp jag inte känner alls. Jag med min stå-framför-en-grupp/klass-fobi är ju kanske inte så bra att behöva stå 5 min helt själv då och hålla på att dö. Jag tränar mig, det gör jag. Jag kan stå inför en grupp i typ, 30 sec utan att tro att jag ska dö, sen är det kört. Men som sagt så tränar jag och känner mig stolt över att lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0